דרעי בצפון: "דווקא בצפת בעיר של מרן – אנשים שסייענו להם בכל הכח מצאו בית אחר" – גלרייה

    שלום בידרמן 1 Comment on דרעי בצפון: "דווקא בצפת בעיר של מרן – אנשים שסייענו להם בכל הכח מצאו בית אחר" – גלרייה
    2:49
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on שבת ראשונה עם הרבי: אלפים נהרו, הכניסה לחסידים בלבד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לביקוריו של יו"ר ש"ס אריה דרעי ברחבי הארץ סייר אמש בצפון הארץ. תחילה הגיע דרעי לפתיחת המטה בקרית מוצקין שם כובד בקביעת מזוזה. לאחר מכן, שמע סיקור נרחב מפי יו"ר שס במקום על נתוני ההצבעה בבחירות המקומיות והארציות הקודמות.

    דרעי המריץ את הפעילים לפעול ביתר שאת ולהכפיל את כחה של ש"ס בבחירות הקרבות "ככל שנגדל כך תהיה לנו יותר השפעה ונוכל לעזור לנציגים המקומיים". אמר.

    משם יצא יו"ר ש"ס עם פמליתו לתיכון בקריית מוצקין שם התקיים פאנל בנושא הבחירות. במהלך הפאנל נשאל דרעי בנושא הגיוס, תחבורה ציבורית בשבת וכו והציג את הקו של ש"ס החברתי תוך כדי שמירה על מסורת וקיום מצוות.

    משם המשיך דרעי לעיר צפת שם השתתפו יו"ר ש"ס בעיר הר' רונן גנון וסגר"ע הר' נהוראי לחיאני וחברי מועצת העיר מטעם ש"ס. דרעי נשא דברים בפני הפעילים הנלהבים ואמר "הקב"ה עשה אתנו נס שהפיל את הממשלה כדי שנוכל לפעול למען הציבור למען השכבות החלשות". דרעי בדבריו התייחס לאותם המתפלגים מהעיר צפת ואמר "קרה דבר בישראל דווקא בצפת בעיר של מרו אנשים מתוכנו בשר מבשרינו, אנשים שסייענו להם בכל הכח הלכו בלי להודיע לנו בלי לעדכן מצאו בית אחר, זה לא דרכנו, אנחנו נפתיע בע"ה בצפת, נראה לכולם שמורשתו של מרן ממשיכה.
    20

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    17

    18

    19



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אפילו את נהג האוטבוס הורידו כדי שיראו אנשים בתמונות אוטבוסים מאדוד לכל מקום שדרעי בא